توقیف لندکروز ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تاکید وزیر آموزش و پرورش بر صفر شدن دغدغه‌های امنیتی سامانه‌های این وزارتخانه وزیر علوم: ترویج فرهنگ مدارا در دانشگاه ها برعهده بسیج اساتید است یک میز تحریر مناسب برای کودکان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ حدود ۳ هزار زوج جوان زیر پوشش دوره‌های آموزشی هنگام ازدواج قرار گرفتند مدیریت ترافیک در سایه هوشمندسازی همه چیز درباره سامانه ثبت تخلفات هوشمند در شهر | کنترل ترافیک با چشمی دیگر آتش‌سوزی انبار لوازم‌یدکی موتور در بولوار فدائیان اسلام مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) نجات جان پنج شهروند از حادثه حریق کارگاه نجاری در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) صدور حکم اعدام برای راننده تاکسی اینترنتی که در یزد به کودکی دوازده‌‌‌ساله تجاوز کرده بود خارش شدید شبانه، می‌تواند ناشی از انگل پوستی باشد توزیع سهمیه‌ای انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌ها اعمال‌قانون ۱۴۲۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۸۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) یک رژیم غذایی که باعث کاهش خطر مرگ در افراد مسن می‌شود مازندران و خراسان رضوی بیشترین ورودی مسافر تعطیلات نیمه اول شهریور را به خود اختصاص دادند سرنوشت لایحه «انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر مشهد» به کجا رسید؟ راهبردهای پیشگیری از خودکشی در کشور تدوین شود جذب ناقص نیروی نهضت سوادآموزی قطع می‌شود از آبله میمونی چه می‌دانیم؟ | شرط کنترل شیوع بیماری‌های نوپدید چیست؟ آیا مصرف ویتامین‌ها در کاهش وزن مؤثر است؟ دادستانی کل کشور برای تحصیل و حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل بخش‌نامه صادر کرد همه چیز درباره رژیم فستینگ | از رژیم فستینگ چه می‌دانید؟ ۶۶۴ بسته هروئین و تریاک از معده ۹ قاچاقچی مواد مخدر کشف شد
سرخط خبرها

توقیف لندکروز ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۰۳۸
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
توقیف لندکروز ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در مشهد خبر داد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص توقیف خودرو قاچاق اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری ۳۸ پنجتن حین گشت‌زنی در محدوده خیابان شهید کمالی به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز به رانندگی مردی جوان مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند، با استعلامات صورت گرفته مشخص شد، پلاک خودرو موردنظر متعلق به یک خودرو دیگر می‌باشد و وسیله نقلیه موردنظر قاچاق می‌باشد.

وی افزود: ارزش تقریبی این خودرو طبق نظر کارشناسان اداره گمرک ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام این که مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف اصلی پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->